perjantai 18. toukokuuta 2012

Tasapainoilua

Koska stressi ei ainakaan minulla polta kaloreita, on minun itse tehtävä jotain asian eteen...

Hieman ennen puolta kymmentä lähdin käyttämään koiraa pissalenkillä ja huomasin, että hei, vesisade on lakannut!!! Joten koska alkuillan mässäilystä oli jo morkkis hiipimässä (juu Emmerdalea, Salattuja elämiä ja vähän Kostoa boxilta kera sipsien, karkien ja riisisuklaakeksien...), sain hullun idean lähteä juoksemaan!

No niinpä minä kävin vaihtamassa kamppeet, lenkkitossut jalkaa, ja ei kun menoksi. 4 kilometrin lenkin juoksin -ja HITTO SOIKOON - juoksin koko matkan!!! Mikä on kyllä tällä kunnolla ja nuhalla ihan uskomaton suoritus. Välillä meinasi mässyt tulla ylös, välillä oli veren maku suussa ja lopussa alkoi kirjaimellisesti näkökin jo hämärtyä, mutta nyt on HYVÄ OLO! Kun saisikin itsestään useammin tämmösen "rääkin" irti. Ja mielellään vähän aikaisemmin illasta, sillä tiedän, että nyt unentulo kestää! Mutta aamulla ei ole mihinkään kiirettä, pitkästä aikaa saa olla vaan ja öllöttää.

Harmi kun mun sykemittari ei kestäny pattereiden vaihtoa, vaan päätti siihen lopettaa toimintansa. Se oli kiva kirikaveri kun saattoi mukamasa intervalleja juosta ja sykettä tarkkailla (puhumattakaan niistä kaloreista)... Onneksi sentään puhelimessa GPS toimii, että saan matkan mitattua. Muutenhan menisi mun liikunnat ihan hukkaan :D

Välineurheilijana mää haaveilen tämmösestä: Garmin forerunner 410 hrm
Mutta haavena se pysyykin kun on niin kallis, että ilman lottovoittoa mulla ei semmoseen varaa ole... Ellen sitten jossain vaiheessa erehdy osamaksulla tilaamaan...

Nyt kumminkin on kiva käväistä pikasuihkussa ja käpertyä sohvan nurkkaan katsomaan muutana jakso Greyn Anatomian ensimmäistä tuotantokautta. Loput sipsit, karkit ja keksit lupaan kiltisti kerätä pois!

2 kommenttia:

  1. Vau, mahtava suoritus sulta, hyvä hyvä!!!
    Mulla on ihan tavallinen Polarin sykemittari, olisko ollut joku satasen kun sen ostin (hobby hallista osamaksulla,ha), mun on PAKKO saada tietää kuinka monta kaloria poltan kun urheilen, muuten se tuntuu niinku tyhjältä jos ei tiedä, vaikka mä en kaloreita laskekaan.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ninnu :)
    Munkin sykemittari on vaan ihan perusPOLAR (sellanen oranssi) ilman mitään lisämausteita, mutta tosiaan näppäimet ei enää toimi. Viime kevään yhdellä hiihtoreissulla "jäi päälle", eli en saanut suoritusta lopetettua...

    VastaaPoista