torstai 24. toukokuuta 2012

Yleisurheilukausi avattu!

Tänään piti olla mun vapaailta. Mutta niinpä mä vaan löysin itseni esikoisen kanssa urheilukentältä. Oli kesän (???) ensimmäiset yleisurheilukisat. Minä katsoin sujuvasti kun poika työnsi kuulaa ja juoksi 60m. Yksi pronssinen mitalikin saatiin kotiintuomisia. Kyllä äiti sai olla ylpeä!

Kotimatkalla kävimme torilla syömässä kevään (???) ensimmäiset jäätelöpallot! NAM! Kylläpä maistui hyvältä. Mun suosikkia rommirusinaa ei ollut, mutta kyllä se nougatkin ihan herkkua oli. Nyt ei vaan passaa ottaa tavaksi. Noita urheilukisoja nimittäin riittää joka viikolle koko kesän läpi ja jos joka kerta jätskikiskan kautta pyrähdetään, niin johan repeää :D

Kun poitsu lähti takas iskälleen, mielessä käväisi ajatus pyörälenkistä, mutta se katosi samantien kun huomasin, että tänään olen suosittu! Sain kaksi puhelua ystäviltä, joista en ole hetkeen kuullut. Kylläpä oli mukava tursita niitä näitä. Ja sitten vielä typsyn kummitäti tuli käväisemään, joten olen ollut tänään oikein sosiaalinen!

Kaiken muun kivan lisäksi 13 on tänään mun onnenluku! Nimittäin tasan 13 yötä että me lasten kanssa lennetään viikoksi näihin maisemiin:





Tuskin maltan odottaa mitä kaikkea kivaa siellä on luvassa! Toisaalta vähän myös pelottaa, että kuinka kolmen lapsen kanssa siellä pärjään, mutta onneksi mun ystis lähtee poikansa kanssa mukaan! Joten kyllä me NAUTITAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti